medelålders män

Genom att skriva ned vissa saker kan man också bli av med dem. Även om man bara öppnar ett word-dokument för att skriva skriva skriva och sedan c alt deleta hela skiten. Men man har likt väl fått det ur sitt system. Nu tänkte jag köra lite på samma stil i detta blogg-inlägg. Vem vet, jag kanske deletar det till sist också istället för att publicera eller deletar det om en vecka.

Men nu till sak. Jag hatar medelålders män. Japp, jag gjorde det. Jag använda ordet hatar samt att jag drog en oerhört stor mängd människor över samma kam. Vilket jag såklart inte kan stå för helt och hållet, men jag orkar inte ens att försöka göra detta till något PK-inlägg.
Jag hatar medelålders män och så är det.

Den typiske medelålders-mannen tror verkligen att han själv är svaret, och om alla skulle vara lite mer som honom vore världen underbar. Han har ingen som helst förståelse för andra människors åsikter för att inte tala om känslor. Nej, känslor anser han nog bara är dravel rakt igenom. Den medelålders-mannen har gett sig själv någon sorts pondus som samhället på en gång borde göra allt för att ta tillbaka. Han har inte förtjänat den och han använder den inte väl.
Bara för att du har penis och är mellan 35 och 55 år innebär det inte att du har några som helst rättigheter till att göra något utöver vad vi alla andra i samhället har rätten att göra. Att det är okej att rycka upp en provrumsdörr till ett upptaget provrum utan att be om ursäkt. För att sedan skylla på att skylten för lediga provrum visade att just rum 2 var ledigt. Tips; ser man ben på andra sidan provdörren är det upptaget. Samt är det kö till provrummen brukar det också vara ett tecken på att provrummen är upptagna. Man har inte rätt till att gå före i en lång kö heller. Nej, aldrig. Inte ens om du har något jäkla kvitto och "bara lite snabbt ska få tillbaka pengar". Vill du ha dina pengar tillbaka, ställ dig i kö. Jag inser i skrivande stund att jag inte orkar rabla alla små stunder som sått detta frö av hat hos mig. Men ni förstår helheten, det är jag säker på.

Så, nu ska vi se om jag klarar av att gå till affären utan att tänka en endaste tanke om att fälla krokben, välta en hylla eller på något vis skada er medelåldersmän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0