fläskis å já


Men nej, jag pallar inte.
Sist jag gick till sjukan slutade det med att alla små "prickar" man får av ett pricktest växte ihop till en stor svullen böld. Ett resultat som förvånade min doktor lika mycket som det gjorde ont på mig. Efter att flera läkare fått kolla på misslyckandet så fick jag en salva och bölden gav med sig. Eftersom man däremot inte kunde urskilja några som helst resultat så fick jag lämna blod istället. 12 rör. 12 jävla rör. De skickades till danmark och 1 månad senare fick jag komma tillbaka för att få min "dom". Korsallergi påstods det vara, dvs att jag pga pollenallergi även kunde reagera på olika saker man brukar äta. Närmare bestämt 52 olika saker.
Vadfan liksom?
Jag börjar ställa mig tveksam, och.. jag kan väl inte undvika dessa 52 saker heller när de bland annat handlar om: potatis, mjöl, ägg, lalalalaa, totmat, typ alla frukter, lala allt utom ris typ.

Är det förmycket begärt att kunna äta utan att läpparna ska svälla upp?
PS DET GÖR ONT DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0