Klyschigt värre

Idag tänkte jag bjussa på att vara lite klyschig och slå ett slag för: inget ont som inte har något gott med sig.
Våra balkonger är sedan en tid tillbaka avstänga (pga fallrisk) inget som jag tidigare brytt mig speciellt mycket om eftersom det i alla fall inte varit balkongväder. Nu är det ju däremot det, men det ändrar inte faktumet att vi inte får gå ut på balkongen. Så det är alltså det onda. Och det goda? Jo, eftersom jag nu var i behov av en solig plats för att avnjuta mitt kaffe och min bok tog jag en filt och la mig på gräsmattan på gården. En big deal? Nej absolut inte. Men detta är inget jag gjort förr och inte sett någon granne göra heller. Eftersom alla alltid häckat på sina balkonger.
Något jag nu ändrat på och gillar, hoppas fler tänker likadantoch kör på lite mysigt gårdshäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0