Vas kostar en invandrare? vad kostar en MAN?

Jag är en sådan där person som gillar morgontidningar. Så, nu har vi det sagt. Anledningen till att jag väljer borgarblaskan DN är främst pga kulturdelen och eftersom jag tycker att den slår  SvD med hästlängder. (jag får även hem fria tidningen ett par ggr i veckan) Så, då vet ni det också.

Hanne Kjöller gick undet våren från att vara en ledarskribent som jag inte gillade till en som jag HATADE. Detta genom att bland annat skriva om en syndiklasits privatekonomi då hon skrev om blockaden mot Berns.
Men idag vinner hon tillbaka lite, och återgår nog till en ledarskribent som jag bara ogillar.
För den här http://www.dn.se/ledare/kolumner/vad-kostar-en-man-1.1174795 - den gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0