Bloggen lever, korven lever hurra!

blogg.se och min dator har under senaste månaderna(?) haft stora problem med varandra. Men efter lite pjåkande tycks det fungera igen. Peppar peppar ta i trä. Så blogg.se detta är din sista chans, fungerar det inte hädan efter startar jag upp bloggen igen fast på något annat ställe.

Annars då? Jo tack! Sedan flytten har jag ett STORT bord som jag kan pyssla vid, det gillar jag skarpt.

PYSSELPILLPILL(ps-sy-är-min-grej-inte-skissa-ds.)


Vi ska "snart" börja med att sy vårat första egna plagg. Jag ska göra en (typ)kappa. Gillar för övrigt varianten "tejpa över en ny bit papper och skissa om" istället för att sudda, tippexa eller skissa om hela skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0