Ätajobbasovadööö.

Sova-äta-skola-äta-träna-äta om och om igen. Men vi gillart.
Förra måndagen tränade jag mitt första pass med "elitgruppen". Den heter faktiskt så. Men det kannske vore mer korrekt att kalla den för tävlingsgruppen. I alla fall för min del. Jag kommer succesivt börja träna med dem, först ett pass i veckan (söndagar) och sedan efter det även börja att byta ut mina "motionsgruppspass" mot "elitpass". Målet är att börja tävla (och vinna?). Nåja, den som lever får se.

PS, lyckades tillsist hitta en våg idag. 51.7 kg tydligen. Tror viktklasserna ligger på 51 eller 54. Shit vilken tungviktare jag är...

Kommentarer
Postat av: ella

tänkte bara underrätta dig om att din barndomsvän ella alldeles nyss åt keso med chokladsås

2010-09-18 @ 02:28:29
URL: http://moocherminnie.blogg.se/
Postat av: korven

Åh, du fick mig att skratta kaffe ur näsan! <3

2010-09-18 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0