fingrarna i kakburken

I skolan för några veckor sedan försvann min fingerborg, typiskt skitdrygt och jobbigt. Men den dök upp rätt nyligen igen, på ett minst sagt oväntat ställe! Vi tog som vanligt en fika-paus vid 11 snåret och jag hade dumt nog glömt både frukt, macka eller dylik. Detta kom däremot att bli jättebra eftersom jag kom på att jag hade ett russinpaket i skåpet. Sagt och gjort, jag tog fram detta russinpaket, plockade även ur själva påsen ur kartongen för att komma åt godsakerna lite bättre. Till min förvåning märkte jag att något skramlade i kartongen. Jag vände den upp och ned, och VIPPS! Där låg min efterlängtade fingerborg. Som den äkta tjockis jag är måste jag alltså vid något tillfälle varit så till mig av tanken på fika/russin att jag glömt att ta av mig fingerborgen innan jag stack ned mina korvfingrar i förpackningen och sedan tappat den där utan att något märka.

/tjockkorv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0