sassabrassa

Herr Ågren börjar smyga sig på sakta men bestämt. Har jag verkligen lovat bort idag + hela min helg för träning? (igen!) Jo, så ere. Sovmorgon kan glömmas, klockan 09.00 i Linneas gula svettiga lokaler. Ready steady GO.
Det kommer totalt bli 9 st pass på 3 dagar, varav en matchsparring och jag har faktiskt ingen aning om det finns någon annan som ens är i närheten av min storlekt (litenhet) så det kan bli jobbigt.
Fast om man gör en lista på "mindre bra saker" och en lista på "skitbra saker" med hela träningslägret vinner såklart den sistnämda. Det ska ju faktiskt bli riktigt roligt, men inte desto mindre jobbigt för det.
Den tiden jag inte tränar denna helg kommer jag alltså, äta, sova eller stretcha. Så. Locka inte med några "hej vill du ta några öl"-sms. Jag lovar att höra av mig på måndag igen. För just nu slår jag nog av mitt sociala liv för studen.

puss!
/Korv.


ps
ds-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0