När fick man senast ett diplom?



När fick man senast ett diplom egentligen? Jag skulle gissa på någon gång när man fortfarande spelade 7-manna-fotboll och hade säsongsavslutning (innehållande match mot föräldrarna och korv-grillning).
Det bästa är ju visserligen att jag känner mig minst lika stolt nu som då. Från i fredags eftermiddag till och med igår eftermiddag har jag tränat 24/7 känns det som. Vakna, äta träna, äta, vila träna, äta, träna sova på repeat.
Jag har sparrats, joggat, yoga't, stryketränat, sprungit intervaller i backe, spelat fotboll, core'at, box-teknik, metal-träning och mycket mycket mer. Idag har jag ont överallt och träiningsvärk i muskler som jag inte ens visste fanns, och logiskt sätt lär det kännas värre imorgon. LOVE IT.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Klart du ska vara stolt, boxarstumpan.

2010-06-11 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0