Lotta och TP

Lotta, seriöst.. Jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig på jobbet i somras om det inte vore bland annat för henne. Jag jobbade dödsmycket, på ett dödsschema. Men det kändes rätt okej, för Lotta jobbade också dödsmycket, så vi visste liksom vart den andra befann sig rent mentalt och behövde man klaga av sig var den andre inte långt borta. Ett stort fint plus var ju också att kunna dra till långis och ta ett bad och eller en öl efter en lång jobbdag. Sedan fanns det ju ett par till som tillsammans med Lotta förgyllde luncherna, och de andra rasterna med intressanta samtalsämnen och en massa skratt. När jag tänker tillbaka på de här delarna kan jag bli jobbsugen igen, men sen kommer verkligheten ikapp. Hemtjänsten är inte min grej.

Sedan fick Lotta för sig att börja plugga på folkhögskola i Sköteborg. Vilket man kan tycka lite si och så om..
Men igår var hon i alla fall här hemma hos oss i västertorp. Det uppskattades. Jag vet inte om hon uppskattade att förlora på TP lika mycket dock. Jag är visserligen utom talan eftersom jag kom toksist och nog gjorde den sämsta TP-omgången någonsin.


Lotta, du kom ju inte sist i alla fall.


Men vem vågar å andra sidan ens försöka vinna över Lars-med-allvarsblicken-och-blåöga?


TP <3

ps innan på dagen var jag på nordiska med jennifer ds

Kommentarer
Postat av: lotta

åh! Vilken bra kväll det var! Mer sånt! puss!

2011-01-22 @ 12:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0